1 Haziran 2009 Pazartesi

Artık sigara içmiyorum.

sigarayla süren 27 yıllık birlikteliğimiz. 31.05.2009 tarihi ve yaklaşık saat 17.00 de sonlanmıştır. birlikte olduğumuz süre içerisinde, hep onun fedakarlık yaptığını, benim iyi ve kötü günlerimin dostu olduğunu, onsuz hayatımın hiç bir anlamı olmayacağını sanıyordum. meğer yanılıyormuşum.

27 sene bir asalak gibi, cebimde çantamda ben nereye gidersem yanımda geldi. keyifli bir yemeğe gittim. keyfime eşlik etti. hastaneye, cenazeye gittim. hüznüme eşlik etti. yada ben öyle zannettim. eşlik ettiği hiçbir şey yok aslında, verdiği bir şeyde yok tamamen kandırmaca ilişkimiz süresince ben hep veren, o ise hep alan taraf oldu. paramdan verdim. sağlığımdan verdim. zamanımdan verdim. verdimde verdim. tam 27 sene

Artık yeter maymun gözünü açtı. ben artık sigara içmemeyi tercih eden, sigaranın kölesi olmaktan vazgeçen biriyim. artık sağlığımı, kötü kokmayan; nefesimi, parmaklarımı, büromu üstbaşımı geri istiyorum. artık bende koşmak en azından hızlı yürümek istiyorum. yediklerimin gerçek tat ve kokularını, kızlarımın bana sarıldıklarında çaktırmadanda olsa burunlarını kapatmamalarını istiyorum.

sigarayı bırakmak için bence iki şey lazım. 1) %100 istemek 2) %100 karar vermek.

neden istemelisiniz. ve nasıl kararlı olmalısınız... Bunuda Allen Carr ın değerli uzmanları 6 saatlik çok neşeli ve istediğiniz kadar sigara, çay, kahve içebileceğiniz bir seminerle size bütün detayları ile açıklıyor. seminerin sonuna doğru sigara serbest olmasına rağmen sigara içme isteğiniz bitiyor. azıcık isteseniz bile kendinizden utanıp içmemeyi istiyorsunuz.

6 yorum:

PDA Birol dedi ki...

Tebrik ederim. Darısı başımıza...

Rasim Karavana dedi ki...

inşaallah Birol bey, sigarasız hayat gerçekten güzel.

YEŞİM dedi ki...

Çok sevindim.Şimdi pembelerin lezzetini en az sizin şirin kızlar kadar alabileceksiniz!Sevgiler

dokuzuncubulut dedi ki...

Merhaba,
Kararınız hem kendiniz, hem de aileniz için çok iyi olmuş. Sigara içen arkadaşlarımıza ne güzel örnek oldunuz. Tebrikler...

Pinar dedi ki...

Tebrik ediyorum ben de. Eminim sizinle uzun yillar birlikte olmak isteyen sevdikleriniz cok sevinmistir bu ise.

Zorlandiginiz anlarda hemen bloga yazin, biz destek oluruz hemen!:)

Rasim Karavana dedi ki...

tebrik ve iyi niyetli mesajlarını gönderen herkeze teşekkür ederim.